Reklamace
V případě, že nastane situace, kdy je potřeba zboži reklamovat, ať už přestane fungovat a nebo jste obdrželi to, co jste si neobjednali, níže naleznete pokyny, jak tento proces absolovovat co nejhladčeji.
Doporučujeme před odesláním jakékoliv reklamace k nám nás kontaktovat, nejlépe na tel.čísle 737 887 000 a reklamaci probrat telefonicky. Mnohdy jde reklamaci vyřešit telefonicky a není potřeba zboži k nám posílat a nebo Vám případně poradíme, jak například cigaretu znovu rozjet apod. Spoustu reklamací, které k nám dorazí jsou zcela zbytečné a stačilo by nás jen před odesláním kontaktovat.
V případě, že se rozhodnete zboží k nám poslat k reklamaci, tak:
1) Vždy cigaretu, případně cartridge apod. před zabalením očistěte a zbavte e-liquidu. Pokud tak neučiníte může dojít k dodatečnému poškození při přepravě vyteklou náplní. Za toto neneseme odpovědnost!
2) V případě reklamace módu, který používá článkové baterie, pak tyto baterie posílejte vždy bezpečně odděleně a samozřejmě v nějakém obale tak, aby nedošlo po cestě ke zkratu.
3) Zboží zabalte tak, aby nedošlo k poškození při přepravě.
Na všechny výrobky je poskytována zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Berte prosím na vědomí toto:
1) Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
2) Reklamace a její průběh se řídí podmínkami českého právního řádu (viz. VOP).
3) Zboží které k nám dorazí k reklamaci vždy ihned fotíme a nebo natáčíme pro případ sporu.
4) Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
5) Životnost baterií činí šest měsíců a u spotřebních dílů (hlavy atomizérů, žhavící hlavy, žhavicí spirálky, knoty, cartridge a jiné) je životnost v řádech dnů či týdnů.
6) Reklamaci se snažíme vždy vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní. Jakmile reklamaci vyřídíme, ihned Vás o tomto informujeme.
Nejčastější příčina zamítnuté reklamace:
1) Cizí zásah, neodborná výměna či snaha něco opravit.
2) Působení vnějších vlivů, tedy agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, neúměrná teplota, styk se silným magnetickým polem či vniknutím tekutiny.
3) Opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, tedy snížení kapacity baterie, poškození vnějšího korpusu, pouzdra, poškrábání, odření atd.
4) Vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.
Reklamace prosím posílejte společně s vyplněným reklamačním formulářem na adresu naší provozovny zde:
BUKINOS s.r.o.
Dr. Martínka 1617/10
Ostrava-Hrabůvka
700 30